Здравни проблеми

Здравни проблеми

виж продукти

Популярни Продукти

При анемия и в подкрепа на нервната система - Витамин В12 1000 µg, 60 желирани таблетки

Препоръчва се при симптоми на анемия и за укрепване на нервната система

Артишок - черен дроб и жлъчка, 350 mg x 60 капсули

Благоприятства здравето и нормалната функция на черния дроб и жлъчката

Омега-3 Рибено масло, 100 капсули

Рибено масло (EPA, DHA и витамин Е) за нормалното функциониране на зрителната, мозъчната и сърдечно-

Нар - антиоксидант, 100 капсули

За защита на клетките от оксидативен стрес

Витамин Е, 100 капсули

В полза на сърдечно-съдовата, нервната и имунната системи. За здравето на очите, мозъка и кожата

Витамин Е (d-алфа токоферол и слънчогледово масло), 134 mg x 60 капсули

За защита на клетките от оксидативен стрес и нормално функциониране на сърдечно-съдовата, имунната и

Коса, кожа и нокти - Haar-Aktiv, 60 капсули Karl Minck,

Допринася за по-добрия външен вид на косата, ноктите и кожата. Оказва благоприятен ефект при косопад

Екстракт от Био коприва - Brennnessel Bio Extrakte, 120 капсули Vegavero

Натурална грижа за уринарния тракт и простатата.

Масла от мента, евкалипт, розмарин и мащерка - С болкоуспокояващ и антибактериален ефект, 100 ml

Оказва благоприятен ефект върху опорно - двигателния апарат, с ободряващо действие за мускулите. Под

Л- Карнитин, 500 mg x 60 капсули

За оптимизиране на метаболизма, повече енергия и издръжливост на тялото

Статии

Какво представлява дефицита на витамин В12 и как са се справим с него .

Витамин B12 е основно хранително вещество, което играе решаваща роля за нормалното функциониране на тялото. Въпреки това много хора страдат от дефицит на този витамин, което може да доведе до редица здравословни проблеми. Някои от най-честите причини и рискови фактори за дефицит на витамин B12 включват: - Диета с липса на витамин В12, особено за вегетарианци и вегани[1] - Стомашно-чревни нарушения, които засягат усвояването на витамин В12[2] - Някои лекарства, които пречат на усвояването на витамин В12[3] Важно е да се отбележи, че по-възрастните хора също са изложени на по-висок риск от развитие на дефицит на витамин B12 поради намалено производство на стомашна киселина, което може да наруши усвояването [3].

Прочети още